julekalender for jentene

Heii! Akkurat nå sitter jeg og hører på julelista mi på spotify, og det har jeg gjort hele dagen, har såå julestemning! Får som regel tidenes julestemning i starten av november, så er jeg lei når desember kommer. Haha skal prøve å unngå det i år da, men jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skal bli lei av jul, det er jo så fantastisk koselig ♥ ♥ ♥ For å dele litt av julestemninga mi så tenkte jeg å gi dere en rabattkode på en julekalender og et neglelakksett fra Makestyle.no! Det er for dere jenter da, en julekalender med 24 nydelige neglelakker fra Ciatè HER og ett mindre sett med neglelakker i julens farger og dufter også fra Ciatè HER. En perfekt førjulsgave til seg selv, en venninne, kjæreste, søster eller datter foreksempel! Hvis dere skriver inn Ciajul i handlekurven på Makestyle.no får dere 10% rabatt på disse produktene fram til 15 november.

// samarbeid

Flere som har litt vel tidlig julestemning i år?

10 kommentarer
    1. Kunne du ha skrevet litt om hva du gjør på trening, antall sett og rep, hva du trener på de forskjellige dagene osv? hva du gjør når du jogger på 3D mølla :D?

    2. Du få hjerte mitt til å banker fortere : ) du er sola i mitt liv : ) klar ikk å få deg ut av hodet mitt : ) skal leve med det i hele livet mitt : ) elsker deg å bloggen din ha en fin kveld videre Mathilde : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg