guess what

Hei! Da ble bloggingen litt senere enn planlagt. Kom nettopp hjem fra halloweenkampen mot csk, som vi vant med ett mål i siste sekund, æææh finnes ikke bedre seier!!! Nå sitter jeg med mor og far og spiser HIMMELSK pizza, det har aldri smakt så godt med peppes før, og snakker håndball. Jeg skal være 100 % ærlig og si at jeg nettopp har trøkt i meg åtte pizzastykker, noe som tilsvarer en hel medium, and guess what, I feel great.

Det jeg egentlig skulle si da, er at jeg har trukket en vinner til giveawayen med sheinside, og det ble Marita Heyning! Gratulerer, du blir kontaktet på mail. Ellers så tenkte jeg det ble litt enkelt å bare vise dere hva jeg skal ha på meg på halloweenparty i morgen, så dere får gjette haha. Noen som ser det??

Ettersom jeg har vært på kamp i kveld og lillesøss er kul nok til å dra på halloweenparty, har det ikke vært noen hjemme for å gi godteri til creepy kids. Så da blir det skikkelig cheatday på meg i dag, jeg elsker det. Sunt og være litt usunn sant!

Ja hva tror dere jeg skal forestille i morgen?

17 kommentarer
    1. Jaaa, det ER sunt å være usunn en gang i blant, herlighet, du ANER ikke hvor glad jeg blir av hver og en som sier det, det blir sagt alt for sjeldent.
      Jeg ser jo hva du har på det, det ser jo ut som en sånn… Tysk/nederlandsk-et-eller-annet oktoberfest-antrekk-greie? Haha, ja, det var min tolkning 🙂

    2. Høres ut som en fin fredag/Halloween! Kos deg på halloweenfest i dag da! Du skal være sånn tysk oktoberfest-dame ish (?) jeg var på venninnekveld i går med jacuzzi, skrekkfilm, godteri og sugarskull sminking, bilder på bloggen 😉

    3. Ææh, håper det er meg det er snakk om? Har ikke fått noe mail enda, men rimelig sikker på at det ikke er noen andre som heter det samme som meg! 🙂

    4. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin lørdagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg