knask eller knep

Happy Halloween da peeps! I kveld er det vel mange av dere som enten skal gå knask eller knep, se skrekkfilm med vennene, eller tilbringe kvelden på halloweenparty med morsomme kostymer. Jeg derimot skal tilbringe halloween på håndballbanen. Har kamp klokka åtte i kveld, og det er jo rundt den tia alt skjer. Like greit å slippe å åpne døra hvert andre minutt for å vitne at godteriskåla mi blir mindre og mindre for hver gang noen ringer på. Bare sånn for å se litt positivt på det haha. Jeg skal på party i morgen jeg da. 

I dag sluttet jeg halv tolv, kom hjem og sov i en time. Så lagde jeg med herlig fredagslunsj, ostesmørbrød og milkshake.

Hva skal dere gjøre i kveld?

10 kommentarer
    1. Koselig Mathile : ) jeg elsker bare deg <3 ha en fin kveld så lenge : ) <3 elsker bloggen din : ) hei ; )))))))))))))))))))

    2. Du har den beste bloggen!! Jeg beklager for at vi (+jeg) bare blar oss igjennom, jeg skal prøve å bli flinkere til å kommentere! 😀 Men super blogg, du er virkelig en stor inspirasjon:D Er det bare jeg som synes han der fyren som går igjen i kommentarfeltet er litt creepy?????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg