20 kr på flaxlodd

Hei! Da har jeg trukket vinneren av Glimt-konkurransen, og det ble Hannah Aune, du blir kontaktet av dem på mail ♥ Får alltid litt dårlig samvittighet ovenfor dere andre som ikke vinner, men sånn er det vel bare. Jeg driver ikke å vinner noe særlig selv, vil ikke si jeg er noen millionærlotto-kandidat akkurat. Eller jeg vant faktisk 20 kr på flax en gang, og brukte det på enda et flaxlodd som jeg ikke vant noe på. My kinda luck. Uansett så kommer jeg strakss med en liten giveaway i forbindelse med Hallooween snart.

I dag har jeg vært på skolen i åtte timer, og når jeg kom hjem halv fire var jeg faktisk overraskende full av energi. Så jeg skrudde på musikk på full guffe, skjærte opp det jeg fant av frukt og gjorde unna litt bloggreier. Nå derimot ligger jeg slengt på sofaen med kuwtk. Hvis jeg ikke hadde sagt noe nå, hadde dere trodd at det var meg på bildet under da? Haha det er nemlig Pernille, men er jo greit å kunne ha en dobbeltgjenger når man ikke gidder å bli fotografert selv.

xoxo kiss kiss blogges

17 kommentarer

Siste innlegg