happyphotos

Long time no see, sånn er det når det er mye skole, håndball og jobb. Har vært noen sene dager og kvelder i det siste og det kjennes på kroppen. Når jeg kommer hjem fra jobb har jeg mest lyst til å bare krype under dyna og sovne inn haha.. Jeg har ikke gjort noe spesielt kult denne uka, så jeg har ikke hatt nooe å blogge om. Har egentlig ikke så mye å komme med i dag heller, men føler jeg uansett må gi litt livstegn. Ettersom jeg ikke har noen bilder å blogge, kan dere få gleden av å se noen gamle skatter jeg fant på telefonen. Nå skal jeg spise litt fruktsalat og se New Girl på netflix før jeg drar på trening. Vi blogges så fort jeg har noe spennende å komme med!

Hva synes dere om mine happyphotos?

10 kommentarer
    1. Liker at du jobber, selv om du sikkert kunne leve godt med bloggen. Godt eksempel for unge jenter!!
      Man må faktisk jobbe for pengene sine. Jeg får ikke en gang shampoo av foreldrene mine, har kjøpt det selv fra første lønningsdag. Jeg har mye mer pengevett enn mine venner som får alt av foreldrene sine. Lurer på hvordan det skal gå med dem når de kommer ut i den virkelige verden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg