spennende helg

Hei god søndag! Har ikke gjort mye i helgen. På fredagen jobbet jeg og Katrine før vi hadde fredagstaco med jentene hjemme hos Johanna. I går våknet jeg relativt tidlig, fikk unna litt mailer og bloggting, rakk seff ikke å blogge selv, bra prioritering. Så dro jeg på håndballkamp til lillesøss og spiste pizza med familien. Det var ikke en helt vanlig pizza haha, jeg lagde faktisk søtpotetpizza. Den ble helt grei, men bunnen var litt tykk så den ble ikke sprø. Neste gang skal jeg ha den mye tynnere.

I dag har jeg spist fellesfrokost med familyn og faktisk rukket å satt livet mitt i fare på øvelseskjøring med pappa. Neida går helt greit haha, har overlevd hittil….. Nå skal jeg snart spille håndballkamp, så vi snakkes senere! Ha en fin dag ♥ ♥

Hva har dere gjort i helga?

25 kommentarer

Siste innlegg