appelsintre i stua

Heii solstråler! Hadde langdag i dag, og da er det såå godt å komme hjem. I tillegg gleder jeg meg ekstra til å komme hjem til middag for tiden haha, vi har nemlig bestilt fra Godt Levert. De kommer på døra med oppskrift og råvarer til middager for hele uka, eller så mange dager man ønsker, så slipper man å tenke ut hva man skal lage og å handle inn til det. Vi har hatt det i tre dager nå, og det blir så sykt god mat. Gourmet hele uka liksom, ja takk!

Så da jeg kom hjem var jeg overhappy fordi skolen var ferdig for dagen, det luktet nydelig mat i hele huset og sola skinte haha. Mamma har dessuten fylt hele stua med blomster (og appelsintrær) dønn serr, så jeg fikk litt summerfeeling da jeg tråkket inn der gitt.

Her har vi en liten palme

Og jada her ser dere det berømte appelsintreet, hva det gjør inn i stua vår må dere ikke spørre meg om, men jeg liker det. I dag er det forresten lillesøster som stiller (u)frivillig opp på bloggen. Genseren er fra Choies, den var litt liten til meg. Akkurat denne er utsolgt nå, men de har jo masse annet kult selvfølgelig!

Hvordan har dagen deres vært?

5 kommentarer
    1. Hei, jeg har glutenallergi som deg så jeg lurte på om det gikk helt fint med Godt levert, hvordan gjør du det? Vi vurderer å starte med det❤️ Digger deeeg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg