Hydro Silk

//sponset innlegg

Hei! Da er det på tide med en anbefaling, og i dag skal jeg introdusere dere for Hydro Silk barbersystem. Jeg personlig, synes barbering av legger er unødvendig bruk av tid og noe slit i seg selv. Dessuten er det en hel prossess, der jeg først må barbere leggene og deretter smøre dem inn i fuktighetskrem for ikke å gjøre huden tørr og irritert. Men med Hydro Silk gir du beskyttelse og fuktighet til huden din idet du begynner å barbere deg, og med 5 blader er du ferdig på null komma niks. Jeg har prøvd den ut og jeg elsker den! I tillegg er designet veldig fint, og det er jo også litt viktig, spør du meii da. Hvis dere ønsker å prøve den, kan dere bestille prøvepakke HER

Den har med en sugekopp-henger så du enkelt kan henge den opp i dusjen eller på speilet for å ha den lett tilgjengelig.

Hva synes dere? 

7 kommentarer
    1. Hei! Vi er en gruppe ungdommer på 5 stk som har laget en blogg i samarbeid med Leger Uten Grenser og vi er med i en konkurranse som går ut på å få flest treff på bloggen. Så i den forbindelse lurte vi på om du/dere kunne ta en titt på bloggen vår og gjerne legg igjen en kommentar, det ville vi satt veldig stor pris på! Vi vet at det er litt upassende å skrive om det hær, men vi vil så gjerne vinne konkurransen 🙂

    2. Hallo
      i dag når du øvelseskjørte satt jeg i bilen bak dere, og jeg fikk den fornøyelsen å se at du kvelte bilen. Haha bra kjørt anywayyyyyy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg