toilldag og lørdagspizza

Hei hei! I morrest ringte vekkerklokka 07.00 og planen var å dra til byen med Johanna. Det var nemlig ‘Toilldag’ i dag, altså salg på (nesten?) alle butikkene i byen. Og det var bare noen salgsvarer på Høyer og Retro så det var førstemann til mølla. Dere vil ikke tro det, men Katrine sto opp klokka fem i natt og tok bussen til byen for å stille seg utenfor Høyer som ikke åpnet før ni hahah crayy. Det var kun én Alexander Wang veske, som var satt ned fra 6900 til 2700 og den skulle hun ha. Jeg derimot ble liggende i senga. To timer senere, fem over ni, ble jeg vekt av Katrine som ringte “Den e miiiiin!” hahaha da sto hun utenfor med veska, i sjokktilstand. Bra jobba kate, velfortjent.

Jeg la meg og sov igjen, og etter to nye timer våknet jeg for tredje gang denne morgenen. Jeg lagde meg frokost og dro på 3T med Johanna og Anna litt senere. Nå har jeg og mamma laget hjemmelaget pizza, som lukter namnam i hele huset. Resten av lørdagskvelden skal tilbringes hjemme hos Anna med loverboy, third wheel love it ;p

 Ha en fin kveld!

16 kommentarer

Siste innlegg