supersøt og økologisk

Hei! Jeg og Katrine ble jo igjen i Åre, og jeg har kanskje glemt å fortelle at resten av familien kom oppover etterhvert. Så nå er det jeg, katti, Pernille, Elise og mamma og pappa som er her. Vi drar hjem igjen i morgen da, så har vi helga hjemme før skolen starter igjen. Jeg hater å komme rett fra en ferie og rett tilbake på skolen, jeg må liksom ha vært hjemme et par dager først, hvis dere skjønner haha. Kan jo hende det er bare jeg som er sær selvfølgelig.

Vi har hatt noen avslappende dager i Åre de siste dagene også da. Det har gått i mye kos og god mat, men jeg og pappa tok oss faktisk en joggetur her om dagen haha… Gleder meg til å komme hjem å trene igjen altså.

Jeg fant meg forresten et supersøtt, økologisk matmerke (Renée Voltaire) som jeg kjøpte litt av hvert fra på Ica. Over ser dere cashew og sesamsmør, som et alternativ til peanøttsmør. Det smakte litt tørt, men jeg kan se for meg det er perfekt til sauser og desserter. Ved siden av ser dere et sjokopålegg med hint av appelsin, og det var kjempegodt!

Her var desserten vår en kveld, nam nam nam. Smeltet sjokolade og frukt slår aldri feil. Bakerst til venstre ser dere et søtpotetgull (yes du hørte riktig) fra det samme merke. Vi prøvde både søtpotetgull og potetgull av tørkede bananer i tynne skiver med krydder, og begge var faktisk utrolig gode. Den med bananer var veldig spicy, men den andre vil jeg heller spise enn noe annet potetgull, helt seriøst.

 Det er forresten mange som lurer på litt forskjellig om hytteturen med jentene, så hvis det er noe dere lurer på så kan dere spørre her og jeg svare i et innlegg. ♥ ♥ ♥

28 kommentarer

Siste innlegg