ten tickets to sweden

Heii! Da har vi ankommet Åre, for en stund siden. Kom frem i sju-åtte tiden og det første vi gjorde var å shoppe på Ica til butikken stengte og vi var de eneste igjen, noe som vi selv syntes var veldig festlig haha. Jeg fikk selvfølgelig panikk da jeg ikke fant pengboka mi, og trodde verden skulle gå under. Men etter en liten leteaksjon og et par telefoner til mi papi, fant jeg den nederst i baggen da hehe standard. Vi kom oss etterhvert til hytta og satte i gang med fredagstaco. Vi var forresten sju stykk som dro i dag; meg, Anna, Hanna, Johanna, Trine, Nora og Louise. Så kommer det tre til i morgen.

Fineste Hanna og Anna

Nå sitter vi bare å kulen med svenskgodt og enda mer svenskgodt, ah kunne ikke hatt det bedre.

Vi blogges i morgen!

9 kommentarer
    1. Hei, må bare få si at jeg digger bloggen din først 😉 Også lurte jeg på om du kunne lage et innlegg om trening og sånt, og om hvordan du får så perfekt kropp fordi jeg bare digger kroppen din og ofc så digger jeg deg og 😀 Vetke om du har laga et sånn innlegg, men så lat som jeg er gidder jeg ikke å se igjennom alle innleggan for å finne det, så om du laga eit nytt et eller bare sendte meg linken på det du har laga hadde det vert supert 😀

    2. Så koselig! Det er den desidert verste følelsen når du ikke har kontroll på penger og mobiltelefon! Panikken tok meg skikkelig da jeg glemte kortmappen i et prøverom her om dagen!

    3. Hei, lurer på hvilket tog dere tar? Sånn tar dere tog direkte eller er det mye bytting? Skal til Åre snart med tog, så trenger svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg