Høstrengjøring

Hei tjohei klokka er tolv null stress. Kom hjem fra trening for en time siden og sitter her som en kald, våt gråmus inntullet i pledd og spiser kveldsmat for meg selv. Haha sånn er livet med sen håndballtrening tre ganger i uka. Er ikke rart kaffe er blitt førsteprio på ukesbudsjettet for tiden. Jeg har også vært i hallen siden klokka sju, altså fra 19.00 til 23.00. Skulle egentlig blogge dette innlegget føør jeg dro til hallen, men plutselig fikk jeg slengt i trynet av Johanna (som vanlig) at “vi kjøre om ti min”, så da ble det ikke tid til mye mer enn å hive på seg håndballklærne. Først hadde vi spillermøte, deretter så vi kamp mellom Heimdal og Byåsen 2 div, og til slutt hadde vi egen trening..

Jeg rakk å gjøre unna litt høstrengjøring før jeg dro da, jeg ryddet faktisk rommet! Liksom bildet under er ikke til å tro engang. Og nei pappa, jeg har ikke dyttet alt under senga…. Jeg måtte uansett pakke til Åre og dessuten hater jeg å komme hjem etter ferie til et bomba rom.

Genser fra 3Tshop HER

Nattinatt ♥

13 kommentarer

Siste innlegg