solskinnsdag

Hei dere! I dag var det faktisk sol i Trondheim, seff ble det finvær etter jeg tok avskjed med scooteren, så nå er det vel på’n igjen da. Det kjentes hvertfall på humøret da jeg våknet at det var sol ute. Jeg våknet halv elleve, fri i dag jeg da sjø. Først tok jeg en dusj, spiste en frisk og god frokost, ordnet meg og dro til byen med pappa. Vi kjøpte litt håndballgreier før han kjørte meg til Glimt hvor jeg fikset vippene til ferien. Jeg skal forresten ordne en liten konkurranse til dere snart i samarbeid med de vippefine damene der borte.

Vaniljekesam, müsli og granola, ♥norske epler♥, druer, banan, kanel og honning = heaven. Slik ser jeg ut i dag, bildene tok jeg før jeg satte på vipper sånn by the wayy.

Elsker min lille oransje, fra Bogart Cosmo

Hva synes dere om bildene?

8 kommentarer
    1. Her i Stavanger regner det, er grått og trist og skikkelig høstvær 🙁 Ha en fin uke videre fine!

    2. Kan du vææær så snill og legge ut et inlegg hvor du hyller 5-10 ynglingsplagg? Altså de plaggene du elsker mest i hele klesskapet ditt og hvor du kjøpte dem? 😀 Elsker bloggen din og jeg har fulgt deg siden tidenes morgen, så hadde satt så pris på om du gjorde det <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg