punkt nummer ti

Hei dere! Jeg har skikkelig ikke-lørdagsfølelse, hvis det kan kalles en følelse haha. Jeg tror det kan være fordi hver lørdag flyr jeg som regel byen rundt, på shopping og restauranter i jeans og sminket adlete, som det så fint heter på nynorsk. Men denne lørdagen tenkte jeg å følge punkt nummer ti på den fine lista mi i forrige innlegg, det om å kose seg i eget selskap. Når sant skal sies så har jeg spilt en håndballkamp i dag også da, men den var tidlig, så den har jeg allerede glemt. Så når jeg kom hjem fylte jeg opp badekaret, tok ansiktsmaske og koset meg med favorittserien ved siden av.

Jeg prøvde en ansiktsmaske (som jeg faktisk fikk i julekalenderen) som jeg fant i en skuff, vet ikke hvor den er fra. Men den var sykt god!

Hva har dere gjort i dag?

8 kommentarer
    1. Den er fra kremfresh!
      Og den ligger på “baksiden” av det hvor kicks ligger, på Trondheim torg! Den ligger rett over der hvor bag ligger tror jeg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg