give me some

Hei dere! Fikk en del spørsmål om oppskrift etter innlegget med belgiske vaffler, og jeg skulle jo selvfølgelig bare skrevet den med en gang, meen. Den er altså ikke så spennende som den kanskje så ut til. Det var en søndagskveld vi bestemte oss for å prøve det ut, så vi måtte bruke det vi hadde i skap og skuffer på kjøkkenet. Og ettersom vi er en gjeng med #lovefitnessmotivationnopainnogain ble det en røre av mager vaniljekesam, egg, litt vann, en teskje bakepulver og kardemomme, natreen (søtningsmiddel) og en stor dose havregryn (kvernet i blender til mel). Vi improviserte med det meste, men det ble brukbare vaffler til slutt (så fort vi klæsja på litt peanøttsmør, is og sjokoladesaus hvertfall) haha..

Som jeg sa til dere tidligere så skjer det ikke så sykt mye spennende i det ellers så kule livet mitt akkurat nå, derfor har jeg ikke så mye å blogge om. Jeg ville satt stor pris på om dere kom med noen forslag til hva jeg kunne blogget om på dager som dette! Bare skriv masse ting dere vil se mer av på bloggen. Er det fine bilder der jeg later som jeg er modell, er det stygge bilder der jeg er mer eller mindre meg selv, er det hverdagsinnlegg eller innlegg om mat og trening, whaatever just give me some :):):)

Meg i dag, hettegenser herfra og tights fra Nike

27 kommentarer
    1. Skulle gärna vilja se vad du gör när du är på gymmet! Alltså skriva upp ditt träningsprogram 🙂

    2. Mat og trening, gjerne matpakketips! Og så enkle hverdagsfrisyrer, sånn som den du har på bildene f.eks. 🙂 og anbefalinger om hva man kan gjøre i Trondheim? Ukens spørsmål; jeg har et spm, har du gått på heimdal VGs, og hatt en lører som het Steinar?

    3. Kunne du ikke lagt ut mere bilder av trening og eks. ta bilder av øvelser du gjør osv. Det er veldig inspirerende og motiverende å lese på blogger! Del også kanskje kjappe og sunne matpakker å ta med på skole, middager, mellommåltider osv! Ellers er outfits veldig spennende! Ukens spørsmål hadde vært gøy å kanskje hatt på video 🙂 fin blogg du har Mathilde

    4. Litt lei av bloggere som viser treningsprogrammet og øvelsene sine osv. Men sunne mattips og motivasjonstips vil jg gjerne ha!:):) generelt liker jg veldig godt tipse-innlegg der en tipser om hårfrisyrer, treningsmotivasjon, pakketips, tips for mer energi og bli mer positiv osv osv:):)

    5. trening og hverdagsinnlegg! altså litt mindre “pene” bilder det er alltid kjempe gøy:) men også mat og “modellbilder” haha

    6. du kan blogge om hvilke øvelser du gjør når du trener feks bein/rumpe, hvilke øvelser du gjør når du trener overkropp osv. syns det er kjempespennende å lese om, og trenger tips og inspirasjon til nye øvelser så jeg kan variere treningene litt mer.

    7. fine bilder 🙂
      Veldig gøy å lese om noen meninger du har om forskjellige ting, eller noen tips du har, for eksempel musikk, serie, filmtips:)

    8. Trening! Du er jo så flink å trene? Hvor får du motivasjonen din fra? Hvilke øvelser gjør du? Trener du styrke som passer til håndball?

    9. Forslag til ting du kan blogge om:
      Hvordan stilen din har forandret seg med årene (du kan lage et slikt innlegg selv om den ikke har forandret seg så mye også)
      Hva du har i veksen din
      Hvordan du redigerer bildene dine
      Hvordan du redigerer instagrambildene dine
      Tips til juleballkjole
      Oppskrifter
      Voldsomt fine bilder av deg selv
      Håper du har lyst til å skrive om noen av forslagene 🙂 Forresten er det gøy å lese hverdagsinnlegg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg