choco-peanut-banana-coffee-shake

Hei og velkommen til matholck’s matkrok, i dag skal jeg dele med dere et fantastisk godt alternativ til sjokolademilkshake! Skulle hatt et eget matshow ass… Neida blir vel snart saksøkt fordi jeg har forgiftet en stakkars skjel med mine ‘fantastiske’ veier til en sunn livsstil. Håper ikke det da heh! Ja hvertfall da, så som sagt har jeg kommet fram til en overraskende god og sunn(ere) milkshake-variant. Den består av så enkelt som ♥ 1 frosset banan. Del opp i biter før du legger den i fryseren i et par timers tid ♥ 1 ss peanøttsmør ♥ 1-2 ss svart kaffe. Jeg liker kaffesmaken så jeg tar gjerne litt ekstra. Men husk!!! Bland ut kaffen med kokende vann, ikke ta ka kaffepulver rett oppi haha, gjett hvem som allerede har prøvd det :):):)…. ♥ Og til slutt Styrk melk med kakao, proteinpulver med sjokoladesmak eller vanlig sjokoladepulver for dem som ikke har noen av delene. Jeg har ikke målt opp nøyaktig hvor mye sjokomelk jeg bruker, men bare prøv deg frem. Jeg liker den best når den er ganske tykk.

Den er supergod både som lørdagskos og som recovery etter trening.

Noen som ble fristet? Gi meg gjerne tilbakemelding!

16 kommentarer

Siste innlegg