VIP kveld

Hei! På mandagen var jeg på VIP kveld hos 3T, det var tilbud på varer som nettopp har kommet ut i nettbutikken deres. Jeg tok med meg noen av jentene og vi koset oss med shopping og tapas. Haha har spist tapas omtrent hver dag de siste dagene.. Jeg tok med kameraet og det ble noen brukbare bilder utav det.

Gå innpå www.3tshop.no og sjekk ut klærne. De har forresten fått inn de superdeilige adidasbuksene, her, jeg har den i både S og M, men liker S best.

Noen som fikk øye for noen fargerike treningsklær?

6 kommentarer
    1. Så ut til å være mange stilige treningsklær! Venninna di i det andre bildet ligner faktisk litt på moren til Aria i Pretty Little Liars! 😀

    2. Hei!
      På bildet nr. 2 har du på deg en grå treningstights, kan du pliis svare på hvor du har kjøpt den? Og hvilken størrelse har du i den? Hadde vært fantastisk med svar!!:))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg