ufrivillig powernap

Hei dere! Jeg våknet akkurat fra en ufrivillig powernap på sofaen, så jeg er 70% i koma når jeg skriver dette innlegget. I dag har jeg absolutt ingenting å blogge om. Hadde langdag på skolen og dro rett derfra til 3T og ble der i to timer. Kom hjem til tomt hus, med middagen ventende på kjøkkenbenken. Noe så smakfult og kreativt som omelett. Tok en varm dusj, nærmere helsefarlig varm, så nesten ikke gjennom dampen da jeg kom ut. Så nøt jeg middagen med kardashian søstrene ved min side. Haha nøt?? Så nytet jeg, så nøyt jeg kanskje? Ja whatever. Her var dagens frokost, havregrøt med kanel, jordbær og banan.

Slenger med et bilde til, hater innlegg med bare ett bilde 🙂 Så det var dagen min kort oppsummert. Skikkelig kul og interessant. Jeg må seriøst ta meg en kaffe eller noe, holder på å sovne igjen. Okei natta folkens, blogges forhåpentligvis i en litt mer livlig tilstand i morgen! ♥

Hvordan har dagen deres vært?

6 kommentarer
    1. Å du er virkelig så pen du mathilde 🙂 håper du hadde en fin dag i går og får en fin dag i dag 🙂 på lillelørdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg