rutinert husfrue

Hei ♥ Jeg må bare meddele at jeg har trukket vinnerne til konkurransen, og det kommer senere i kveld! Akkurat nå sitter jeg faktisk å gjør lekser, eller nei akkurat nå sitter jeg jo åpenbart å blogger, men altså det er bøker på bildene under, så jeg ser hvertfall veldig rutinert ut her jeg sitter. Dessuten måtte jeg lage middag selv i dag, ettersom mamma og pappa skulle spise ute. Ser kanskje ikke så fristende ut (haha), men det var godt da, og sunt! Karbonadedeig og villris med brokkoli, stekt sjampinjong og løk. Føler meg skikkelig housewife, kanskje jeg bare skal rydde huset med det samme jeg er i gang.

Som dere vet så har jeg markedsføring, økonomi og rettslære som valgfag, og før jeg blir drittlei av det, må jeg si at jeg synes alle fagene virker veldig interessante. Så om noen måneder, når jeg sikkert hater dem, skal jeg se tilbake på det jeg skrev her og få tilbake spiriten haha. Nei men seriøst, jeg liker dem faktisk veldig godt. Flere som har noen av dem som valgfag?

15 kommentarer
    1. Er ikke et valgfag som heter økonomi, det er enten økonomistyring eller samfunnsøkonomi. Hvilket er det du har?

    2. Har også valgt markedsføring og synes det er intersant hittil, men som du å sa sa går jeg sikkert lei snart..

    3. haha du kommer til å bli driiitlei markedsføring.. bare vent til du skal pugge til prøver, det er maasse stikkord..

    4. Hadde markedsføing selv på vgs. back in the days. Syntes det vart kjempemorsomt/spennende! Mye på grunn av læreren også, kanskje. Håper du holder motivasjonen oppe! Det var det faget som gikk fortest for min del! “Matteåret” var driitlangt, mens markedsføring følte jeg at jeg bare hadde hatt et par måneder da sommerferien kom. Lykke til!

    5. Jeg har markedsføring og går på vg2 salg, service og sikkerhet 🙂 er mye markedsføring, økonomi og sikkerhet. Så er utrolig kjent med de fem P-ene du skrev om. Plass, pris, plassering, påvirkning og personale! Er utrolig gøy jaa

    6. Hadde markedsføring ifjor, altså 3.året 🙂 Litt enklere enn å ha det 2. og 3. året, men jeg fikk hvertfall 5 på kortet og 6 på eksamen og er overhodet IKKE en skoleflink person 🙂 Så det faget tror jeg du skal klare ganske bra så lenge du bare leser det viktigste i hvert kapittel, som blant annet de fire p´ene du har notert 🙂

    7. Hadde alle de 3 valgfagene når jeg gikk på vgs, veldig viktige fag du kan få mye bruk for senere! 🙂

    8. Har rettslære, markedsføring og IT og liker alle kjempegodt! Det er så deilig med skole som ikke bare er drittkjedelig haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg