første skoledag

Hei! Det var selvfølgelig rart å plutselig begynne på skolen igjen. I alle disse år har det vært sånn at siste uka før skolestart må jeg liksom legge meg tidligere og forberede meg, kjøpe inn nye klær og skolesaker. Men i år skjedde det bare alt for fort og før jeg rakk å få med meg noe som helst satt jeg godt plassert på skolebenken igjen. Det er uansett godt å ha bestevenninnene i samme klasse og Norababy kom også inn på Heimdal og samme klasse som oss ♥ 

Kjedelig førsteskoledag antrekk, svarte jenas og genser fra Gant i Trondheim.

Når jeg kom hjem var jeg over gjennomsnittet fokusert på og komme tilbake til gode mat – og treningsvaner. Så jeg lagde skolemat til i morgen i en awesome matboks jeg fikk fra mami (kjøpt på Rimi). Består av kylling, ris, gulrøtter og mango nom nom. Og tok deretter turen på en 8 km lang joggetur (!!) dævv i føttene, men værde etterpå.

Så kommer det spørsmålet dere minst venter……: Hvordan var deeres første skoledag? <3<3<3

9 kommentarer
    1. går ikke på skole, savner det faktisk 🙁 håper du hadde en fin første skoledag da:) og er forresten jeg som er minlangehistorie, men har laget meg ny blogg 🙂

    2. Er streik noe som sugde fordi jeg begynmer på vgs og bare linjen min hadde streik, vil jo også bli kjent med skolen og folkene, vite hvilken klasse osv. Så i dag våknet jeg kl.4(sikkert fordi jeg var på lamg reise dagen før skolestart og kom ikke hjem før på natten) og våknet til middag, jep, håper det ikke blir slik fremover hahaha. Synes du er så heldig å ha vennnrr i klassen!! Jeg gikk hele ungdomsskolen uten venner i klassen, bare i parallellklassene. Hadde noen i 8.klasse men de fant jo seff noen andre vemmer etterhvert og siden jeg er såpass sjenert så ville de sikkert bare bli kvitt meg når de fant noen mye bedre yay :DD Krysser fingrene for noen venner i klassen, er så vanskelig å begynne på skole hvor man ikke skjenner NOEN. Ha en god skolestart mathilde!

    3. kan du ha en ny månedens spørsmål-innlegg?
      fulgte du med på MIA-serien da du var yngre? (haha vet rart spørsmål)
      når du kjøper smågodt, hvor mye kjøper du hver gang og spiser du opp alt med en gang eller lar du det ligge å flyte over flere måneder liksom?
      fikk du penger for å jobbe som resepsjonist på 3t den gangen?
      hvilken hytte er din favoritt?
      om du hadde valgt mellom å gå på ungdomsskolen i 3 år ekstra i stede for videregående, hadde du gjort det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg