fargerik mat

Hei dere! Long time no see.. De siste dagene har jeg egentlig bare trent hele dagen, først på 3t og deretter håndballtrening. Jeg er dødssliten i kroppen nå etter legday i går og armer i dag, føler meg som en stor gelé. Og når jeg har hatt tid til overs har jeg vært så sliten at jeg bare har lagt meg i sofaen og sett kuwtk – altså Kardashian ikkesant :):) Nå etter noen dager fravær skulle jeg se om det var noen fantastisk kule bilder på kameraet mitt, men det var jo selvølfgelig bare bilder av mat…. haha meg i et nøtteskall. Men ettersom jeg ikke har så mye annet å dele akkurat nå, så får dere bare kose dere med en masse matbilder.


Øverst til venstre var lunsjen min her om dagen, nydelig omelett med salat og grove rundstykker med røket laks. Neste var faktisk fra i går kveld, hadde kosekveld med to av jentene og vi lagde fruktsalat. Nederst til venstre var da jeg kom hjem fra hytta på søndagen og bestemte meg for å lage tortillapizza ettersom kjøleskapet ikke hadde så mye annet å by på, (en tortillalefse, ta på anything you want og sett i ovnen i 5-7 minutter på 220 grader.) Og sist men ikke minst, eller jo egentlig minst. En liten skål med frukt som mellommåltid.

Vi blogges senere i dag, forhåpentligvis om noe annet enn mat!

9 kommentarer
    1. “Sist men ikke minst, jo egentlig minst”. Haha av en eller annen grunn var den setninga sykt morsom. Vanlig folk ler ikke av sånt, men det var bare noe morosmt med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg