et helt halvt år

Heii! I dag dro jeg hjem fra hytta til katy for å være med på håndballtrening. Det er jo tid for oppkjøring til ny sesong og greier. Jeg har ikke rørt en håndball på typ to måneder så det kan bli spennende. Ellers, bare for å informere dere om mitt veldig interessante liv at the moment, så drar jeg på hytta mi med familyn i morgen. Blir vell siste helga på hytta i år, pga masse travle helger framover mot vinteren :(( buhu.. Dere får kose dere videre og nyyt den siste tiden med ferie! Så blogges vii ♥

Jeg har valgt meg bok forresten! Låner den av Katrine, som syntes den var veldig bra. Eller det vil si; da foreldrene hennes kom hjem fra ett eller annet fant de henne hyylgrinende på rommet med den boka i hendene. Akkurat den episoden gjør meg litt skeptisk, men jeg har valgt å sette den på prøve. Såå vi får se. Vet at mange av dere har lest den, og dere synes den var bra eller??

34 kommentarer
    1. Den boka har jeg hørt mange sier er bra! Skal låne den etter jeg er ferdig med å lese twiglight-serien etter å ha sett filmene, ja jeg er litt bakvendt! Du er så pen på bilder og sikkert også i virkeligheten! Kos deg videre!

    2. Synes den var kjempebra, ja! Papsen syntes også den var “leseverdig”, som han sa. haha. Gråt ikke en tåre, men virker som jeg er ganske alene om akkurat dét.

    3. Leste den nå når jeg var i syden for sånn typ 3 uker siden, og folk må virkelig ha lurt på hva det feiler meg for jeg lå på solsengen og solte meg og tårene bare rant, bokstavelig talt!! Hahaha

    4. Hei Mathilde. Du virker som en herlig jente og hver eneste gang jeg leser bloggen din trekker jeg alltid på smilebåndet. Håper alt går bra med deg, du virker litt nede akkurat nå. Håper alt går bra med deg og Knut fortsatt, eller er dere fortsatt sammen? Uansett, du er fantastisk mathilde, ser virkelig opp til deg og selvironien din

    5. Den boka er bare helt fantastisk! Forfatteren JoJo Moyes er utrolig flink, så jeg anbefaler også “over havet” og “hemmeligheter” hvis denne boken falt i smak! ^^

    6. haha ble skikkelig nyskerrig på innlegget når jeg så overskifta 🙂 håper du har kost deg på hytta og kommer til å gjøre det 🙂 nyt de siste dagene eller den siste tiden du også før skolen braker løs igjen!

    7. Hahah virker som om jeg er alene om dette, men jeg setter pris på bøker som er godt skrevet og med et originalt og godt gjennomtenkt plott. Der skuffer denne veldig, den er akkurat hva du forventer, og skrevet for å være lettfordøyelig litteratur. Jeg gråt jo endel, men mest fordi historien var trist, selve skildringene var ikke spesielt gode. Kan anbefale The Catcher in the Rye, den beste boken jeg har lest noengang! 🙂

    8. Å det må være den beste boken jeg har lest ihvertfall! Men ja, den er utrolig trist også.. Tror ikke det er mulig å lese den uten å felle en (les:10000) tårer, men den er kjempe fin. <3

    9. Denne er absolutt blant de beste bøkene jeg har lest!
      Virkelig en tankevekkende bok!
      Er ikke helt ferdig med den enda, men det går nok kjapt!

    10. ååh, den er så bra!! kunne lest den 100 ganger til, virkelig. haha, har hørt mange som gråter i slutten, men jeg gjorde ikke det. gleder meg til å høre hva du synes om den:)

    11. Det er den beste boka jeg noen sinne har lest! Har lånt den ut til familiemedlem nå, og har skikkelig lyst til å lese den igjen, men har lovet den ut til et anna familiemedlem og så 🙂

    12. knall bra bok! når du er ferdig med den vil jeg også anbefale deg å lese christmas at tiffanys. en skikkelig feelgood bok, hvor du følger carrie som har gått i fra ektemannen sin, etter 10 år, når hun finner ut at han har et fire år gammelt barn med bestevenninen hennes. i løpet av et år skal hun bo fire måneder hos de gamle skolevenninne hennes, london, paris og new york. hun starter på bar bakke, men takket være venninne får hun seg gode jobber som hun lærer kjempe masse på. en bok du virkelig kan leve deg inn i. man merker at forfatteren har tatt sg tid til å skrive, og å sette seg inn i hver enkelt av de 3 storbyene! neste bok jeg skal lese er : ektemannes hemmelighet 🙂

    13. fantastisk bra bok huff ja hadde en lignende episode hvor noen tårer falt når jeg leste den på solsenga. selvfølgelig godt gjemt under solbrillene

    14. Leste den i sommer og likte den veldig godt! Nå er ikke jeg en som gråter så lett av bøker så det ble ingen tårer her, men den er likevel fantastisk å lese på så mange måter 🙂 Kos deg!

    15. Hei! Litt utenom tema.. Jeg lurer veldig på hvordan du sminker øyenbrynene dine? Har selv rødt hår som deg, og har veeeldig lyse øyenbryn.. Den sminken jeg bruker på øyenbrynene mine nå gjør de veeldig mørke, og jeg vil gjerne ha de litt lyse-røde, sånn som dine. Kan du være så snill? 🙂 Et innlegg eller bare svar meg her:p har strevd med dette leenge nå.. Føler jeg ikke finner det produktet som gir meg det resultatet jeg ønsker.. klikker:p
      Ha en fin dag:-)

    16. Ida: Hei! Jeg gjør det faktisk ikke noe vanskeligere enn å bruke en øyenbrynspenn fra H&M “Light Brown” hemmeligheten er bare stryke den lett over brynene, til du får den perfekte fargen. Ikke begynn hardt og markert, men som sagt veldig lett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg