yellowfellow jetski

Hei! I dag ble det endelig ny scooter. Vi hadde jo en frafør av, men pappa hadde tydeligvis en dårlig følelse med den, så vi bestemte oss (han bestemte seg) derfor for å selge den gamle og kjøpe en ny. Jeg diigger vannscootere og synes det er så morsomt å kjøre, så jeg befant meg på sjøen mesteparten av dagen.

Ellers så har vi det meste av artigheter på hytta som tube, vannski og wakeboard, og i dag prøvde jeg for første gang sistnevnte. Jeg har veldig lyst til å si at DET GIKK KJEMPEBRA, meen da er jeg ikke helt ærlig. Jeg virkelig hater å gi opp før jeg i det minste har klart det èn gang, men etter typ tjue forsøk ble papi litt lei haha. Har satt oss mål om at jeg skal klare det i løpet av sommeren da, så det er bare å keep on working.

Hva synes dere om min nye, gule venn?

11 kommentarer

Siste innlegg