formal night

Hei! Da hopper jeg noen dager tilbake og plutselig er jeg tilbake på cruiset. Det var ‘formal night’ to av dagene faktisk, altså en kveld der man kler seg litt finere. Derfor passet det fint med en ny maxikjole fra Gina Tricot som jeg fikk i posten noen dager før avreise bare. Den er så fin! Elsker enkle maxikjoler i lette sommerstoff. Jeg bruker forresten slike silicon cups istede for bh under kjolen. Skal ikke legge skjul på at disse bildene ble tatt rett før jeg satte meg på en måte som fikk den ene stroppen til å revne heh ;-))

Hva synes dere om kjolen?


Vil forresten minne om å sende varme tanker til alle som ble rammet av angrepet på Utøya og i Oslo den 22.juli ♥♥ Tre år har allerede gått..

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg