back to normal

Heei! Jeg må si at i løpet av ferien har jeg på en måte fått en slags avstand til bloggen som jeg ikke har hatt før. Jeg har ikke vært like innstilt på å MÅ blogge hver dag og jeg har tatt det ganske med ro. Jeg håper selvføgelig at ting vil gå tilbake til normalt nå som jeg kommer tilbake til vanlige rutiner osv. Jeg vet at dere har masse spørsmål som jeg ikke har svart på, og det er vell på tide å (slippe katta ut av sekken?) Var det riktig valg av ordtak? Ja uansett dere skjønner hva jeg mener. Så først og fremst tar jeg en månedens spørsmål her og nå, så bare legg igjen en kommentar hvis det er noe du lurer på. Og etterhvert, hvem vet kanskje det snart kommer en spørsmålsrunde 🙂 Og forresten til alle som lurer, kjolen i forrige innlegg er fra H&M.

God natt ♥

39 kommentarer

Siste innlegg