home sweet home

Heeei! ENDELIG HJEMME ♥♥♥ Åh jeg har hatt to fantastiske uker med familien, først på cruise i middelhavet og deretter en rolig uke i verdens koseligste, lille by utenfor Barcelona. Dere fikk jo et lite innblikk i hvordan det var på cruiset, men på hotellet i Sitges var internettet så dårlig at jeg ikke fikk lastet opp bilder. Føles nesten litt fjernt for meg å blogge nå ettersom det er så lenge siden, men godt er det hvertfall å være tilbake. Jeg har jo såå masse gøy å fortelle, både fra den ene og den andre uka. Blir nok litt krøll i rekkefølgen på dagene, men det går vell fint. Her er noen bilder dere kan smake på mens jeg setter sammen flere innlegg.

Haha får tårer i øynene av å se på bildet, sola var så sterk at jeg var blind i noen minutter etter det ble tatt

Litt brune filter da hehe ;-)) men sukkersøt bikini ♥

masse glutenfri pizza wihuuu

Var såå nydelig der!

Hva synes dere om bildene?

15 kommentarer
    1. Så fine bilder:) heldig som har vært på så mye i ferien 🙂 ser ut som du har kost deg 😀 ha en fortsatt gin sommer Mathilde 🙂 leser bloggen din fast og følger deg på bloglovin:)

    2. Så fint at du endelig kan blogge igjen:) Har savnet det;) hehe. Veldig fine bilder ja:) Du og pernille ser forresten supersmashing ut. Hvordan er det mulig at to søstre kan være så pene?? hahaha<33

    3. holaa, hva het cruiset du var på? jeg skal på cruise i middelhavet snart, men skal først ta en uke i sitges. er det noen spesielle ting du anbefaler å gjøre men jeg er i sitges? er det noen shoppingmuligheter? hadde vert fint med noen tips!:)) gleder meg masse, så ut som at du også har hatt det fint:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg