mine ferieplaner

Hei! Nå er det endelig sommerferie, og det har jeg ventet så lenge på! Derfor tenkte jeg at jeg kunne fortelle litt om mine ferieplaner. På tirsdagen drar jeg til Orkanger på håndballsamling i fire dager. Gruer meg litt til det haha, kunne jo vært hjem og slappet av, meen jaja levva livet. Dagen etter jeg kommer hjem derfra, kan det se ut som at jeg tar turen til Hvaler med Johanna og blir der noen dager. Det er tradisjon og også en av de beste opplevelsene om sommeren. Når jeg kommer hjem fra Hvaler drar jeg rett til syden med familien. Vi skal først en uke på cruise som går gjennom Spania, Frankrike og Italia og deretter en uke på hotell i Barcelona. Resten av sommeren har jeg ikke planlagt enda, men finner vell på noe morsomt. Her er noen billder fra sommeren i fjor.

Hva er deres planer for sommeren?

25 kommentarer

Siste innlegg