den store skjønnhetsdagen

Heihei! I dag ringte vekkerklokka klokka åtte, og jeg skulle ikke på skolen, men jeg skulle til byen. Og hvorfor måtte jeg stå opp klokka åtte på en fridag for å dra til byen? Jo fordi jeg skulle sette på vippeextensions haha. Dro på Glimt på Solsiden og lå på en hard seng i to timer, men resultatet var verdt ventetiden. Når jeg kom hjem fra byen hadde jeg en halvtime på meg før jeg skulle til frisøren haha, høres kanskje stress ut, men gikk faktisk utmerket. Så i dag har jeg altså satt på vipper oog klippet håret mitt for første gang på over et år 🙂 smiiiilefjes.

Resultatet av klippingen ↓ og neii haha jeg har ikke farget det, det er bare lyset. Det ble kanskje ikke såå mye forskjell, men det føles hvertfall mye bedre. 

Og her ser dere litt hvordan det ser ut med vippene.

genseren er fra Acne

Hva synes dere om håret og vippene haha?

16 kommentarer

Siste innlegg