ingen ulykkesdag

Heii! Til tross for at det er fredag den 13, ble jeg faktisk ikke trukket opp i muntlig. Var ingenting som tydet på at jeg skulle komme opp, ettersom jeg kom opp i skriftlig, meeen det har skjedd før!! Møtte opp på skolen og fikk gladnyheten før jeg dro hjem, satte på nattalista på macen og sov en times tid.

I tolv tiden fikk jeg besøk av en herlig gjeng som var sulten på lunsj og feiring av sommerferie. Vi lagde et festmåltid med masse god mat. Etter maten og en lang samtale om livet og døden, bestemte vi oss for å være litt barnslige å spille brettspill haha. Vi spilte Cluedo, et eller annet mordspill, var veldig morsomt da.

Nå må jeg ordne meg til håndballkamp, det er nemlig Trondheimscup i helga. Noe som vil si masse håndball ♥ ♥ ♥

Flere som slapp unna muntlig eksamen??

10 kommentarer
    1. Jeg kom ikke opp i verken muntlig eller skriftlig heldigvis! Spiller håndball jeg også, men skal ikke spille denne helgen, jeg skal se på vm-kvalifiseringen til herrelandslaget på sotra noe som jeg gleder meg veldig til!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg