orange is the neew

God kveld dere! I går var jeg ute og spiste i byen med to venninner, noe som var utrolig koselig. Når det begynte å bli sent tok alle turen til vær sin kjæreste. Endte opp med å se Orange is the new Black hele natta haha. Sesong to har jo nettopp kommet ut, og jeg har ventet i et åår på den. Så det blir nok sommerens SLK (social life killer)…

Etter en nydelig frokost og Poppers Pingviner på TVen i morrest, dro jeg hjem og bestemte meg for å jogge bort helgas godsaker. And so I did :):):)

Nå ligger jeg på sofaen og ser → Orange ← det er såå bra. Det er vell en blanding av drama og sykt sær humor eller noe haha. Nesten som en parodi på Prison Break for jenter, passer meg perfekt.

Flere som ser det? Hvis du er hekta på en annen SLK, hvilken?

22 kommentarer

Siste innlegg