summer favourites

Om sommeren er det alltid greit å kutte ned tung sminke og kun påføre lette produkter på huden. Jeg har seks produkter som egner seg supert til sommeren og som kommer til å bli brukt mye fra min side.

Bobbi Brown concealer – Dekker perfekt og er veldig enkel å påføre ettersom det er i stick-form. Kjøpt på Kicks på Byhaven i Trondheim og jeg har fargen 2 Sand. bareMinerals pudderfoundation – Mange unge jenter bruker flytende foundation i ansiktet hver dag, og det er ikke spesielt bra for huden. Huden får ikke puste og man kan lett få urenheter, derfor anbefaler jeg å prøve pudderfoundation. Det er bedre for huden og du kjenner nesten ikke at du har det på deg. Jeg er fast bruker av bareMinerals’ pudderfoundation og har det i fargen Fairly Light N10. Kjøpt på Coverbrands.

Too Faced Chocolate Powder – Gir en utrolig fin og mørk brunfarge som ikke blir oransje. I tillegg lukter det sjokolade, men det har dere sikkert fått med dere ettersom omtrent alle Norges bloggere har anbefalt dette pudderet haha. The Balm Instain Cheek Stain – Blush med en fantastisk fin rosafarge. Man trenger ikke mye av det på kinnbena for å få en fin og sommerlig glød i ansiktet. Kjøpte begge produktene på Coverbrands.

Smashbox O-Plump – lipgloss med plump-effekt, altså den svir litt på leppene og gir mer volum på dem. Men mest av alt liker jeg den fordi den gir en fin rosafarge på leppene. Kjøpte den på Kicks på Trondheim Torg. Dior Addict Extreme fargen 639 – Gir en fin rosa/korall farge som sitter lenge. Om sommeren elsker jeg å bruke sterke korallfarger og da er denne lebestiften perfekt. Kjøpes på diverse parfymerier.

Hva er deres sommerfavoritter?

7 kommentarer

Siste innlegg