Fra den ene hytta til den andre

Hei! Som dere kanskje vet så var jeg på hytta med familien + tre nesten-familiemedlemmer i helga. Vi har jo ny hytte på innerøya så det var godt å endelig flytte inn der. Er selvfølgelig en del ting som mangler og som ikke er helt ferdig enda, men gleder meg veldig til den er heelt ferdig. Vi dro faktisk ikke på hytta i hovedsak for å kose oss, vi dro for å jobbe med en framføring vi hadde i dag, så det er dessverre det helga for det meste har gått ut på. Ble uansett en fin helg med soling og bading innimellom arbeidet.

mine herlige jenter

Nå kom jeg nettopp hjem fra 3t og skal til å hoppe i dusjen, men sitter ute å spiser litt frokostblanding først. Må forresten meddele at jeg og resten av jentegjengen som går på samme skole har fri fra onsdag til tirsdag. Derfor fant vi ut at vi drar på Fosen på hytta til Katrine i noen dager, vi drar i morgen etter skolen. Er såå typisk oss å finne på slike ting nesten for sent, men bare nesten, det ordner seg alltid.

Hva har dere herlige gjort i helga?

9 kommentarer

Siste innlegg