så godt som ferie

Hei! I dag så vi film i alle timene på skolen, og slik blir det sikkert framover mot sommerferien. Etter karakterene er satt er det ingen som gidder å bry seg uansett. Jeg har fri i dag og i morgen, så har jeg to timer på fredagen som jeg vurderer å ta meg fri fra :):):) Da blir det jo nesten som en liten vinterferie, fri fra tirsdag til mandag digg. Etter en hard trening i granåsen med laget i dag kom kjæresten, som forresten hadde eksamen i dag. Vi lagde god kveldsmat med vaffler og frukt og inviterte hele familien hihi. Kooselig♥♥

Er det sånn på skolen deres også for tiden?

10 kommentarer
    1. NEEEI! vi har fortsatt to uker igjen med en haug med prøver, innleveringer,prosjekter og fremføringer.. også muntlig eksamen…
      Du er heldig du;)

    2. Åå, så heldig! Nei, absolutt ikke. Her er det sånn at vi skal øve på alt i tilfelle vi kommer opp i det faget vi har i timen til muntlig eksamen… Har liksom om norsk historie i norsk, laget matteoppgaver, naturfag”presentasjon”, rle”presentasjon” osv..ugh så lite motivasjon…men kose deg videre og med din veldig lange ferie! Har fri nå jeg, til mandag wiiiii

    3. Haha, deiliiig! Går 1 året studie jeg og, så skulle trodd at det var mindre å gjøre før sommeren, men her er det bare mer.. sommeren kommer vel til slutt! 🙂

    4. Det så kjempegodt ut!! Synes sånne dager er herlige, selv om det er litt bortkastet å være på skolen etter at karakterene er satt etter min mening. Har fri fra tirsdag til søndag, nesten en helg uke og det er utrolig etterlengtet! 😀 Det fine været kommer på perfekt tidspunkt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg