ikke noe tull på oss

Heihei! Nå er sikkert mange av dere i gang med kveldens artigheter, hvis artigheter i det hele tatt er et godkjent ord. Jeg derimot kom nettopp hjem fra Granåsen med Anna og Johanna og vi har trent som bare det (for andre gang i dag bare for å meddele det). Nå skal jeg hjemme hos Trine med girlza og vi skal bare kose oss med pizza, sushi, is og alt vi måtte ønske. Ikke noe tull på oss i kveld nei, sunn ungdom hehe.

Jeg må forresten si at jeg la ut den siste videobloggen på en annen youtubebruker enn den jeg egentlig bruker haha, så jeg har slettet den der og lagt den ut på min ordentlige bruker HER. Jeg har ikke noen bilder å komme med fra dagen, så jeg slenger med et bilde fra i fjor på denne tida av året. Noen som ser noen forandring haha?

Hva er planene deres for kvelden?♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg