high on science

Halleluja ferdig med naturfagprøven! Som sagt så hadde jeg studiedag i går, så jeg og Johanna planla å sitte i biblioteket på skolen (friviiiilliig) for å jobbe med naturfagen. Dagen startet utmerket med at ingen fiol, okei Johanna er et langt navn så jeg kaller henne bare fiol. Uansett ingen fiol tok telefonen, så selvfølgelig hadde hun sovnet av. En ivrig matholck dro derfor å vekket henne og sammen tok de veien til biblioteket. Vi satt med naturfagen i 14 timer i går, og det er INKLUDERT mat og tissepauser hahah shit. Så ble det science-sleepover in the end of the day.

Bildene under beskriver kostholdet de siste dagene. Vet ikke om det er så ille jeg, is og sjokolade er ganske nødvendig i slike tunge tider og sushi og kyllingburger er jo sunt i tillegg. Ble litt overivrig da vi fant en ny yoghurtis-type på Kiwi, så ja vi kjøpte tre forskjellige smaker. Anbefales da, var steeikgodt.

Hvordan har starten på uka deres vært?

11 kommentarer
    1. nå må du slutte å friste med suhi… Kunne levd på det resten av mitt liv♥ Håper det gikk bra på prøven din da! Har mattetentamen og norskprøve igjen i dette året! Så er det friiiiiii 🙂

    2. Håper det gikk bra på prøven 🙂 Er det noe som hjelper på skolemotivasjonen nå mot slutten av skoleåret, så er det nettopp øvingsmat haha. Har prøve i morgen og har kost meg med både pizza, softis, massemasse brødskiver, epler og havregryn, haha!

    3. Du er så utrolig pen! Skulle ønske jeg var som deg <3 Hvis du vil, koselig om du/dere bare kikker innom bloggen min, bare hvis dere vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg