movienight

Heii! I går var det fredag, var det ikke? Jo jeg har bare skikkelig søndagsfølelse, men det er jo bra for da får jeg liksom en ekstra fridag i morgen. Etter skolen i går dro jeg, Anna og Johanna på 3t og trente maasse, så vi kunne ta helga med god samvittighet. Senere på kvelden hadde vi filmkveld, jeg og min kjære og Anna og sin kjære, med frukt og sjokolade og (GLUTENFRI NYDELIG) pizza blant annet 🙂

I dag sto jeg opp tidlig for å spille inn innkjøpsvideo, som jeg sikkert må redigere i natt, haha jess. Var en tur i byen for litt siden med Trine og Johanna og spiste lunsj på Graffi, koselig som alltid. Vi får håpe at videobloggen kommer i løpet av morgendagen, hvis ikke ser det dårlig ut. For i morgen må jeg skrive en geografi innlevering og mandag og tirsdag går til øving til naturfagprøve på onsdagen.

meg som prøver forskjellige plasser å spille inn videobloggen på hahaha

Hva har dere gjort i dag?♥

20 kommentarer

Siste innlegg