glutenfri grandiosa!

Jaa dere hørte rett! Haha sikkert ikke så veldig mange av dere som bryr seg, men noen av dere vet jeg gjør det. De har nemlig fått glutenfri grandiosa i vanlige matvarebutikker, jeg har sett det både på Kiwi og Rimi hittil. Ble helt utltragira da jeg så det, så gikk inn til innkjøp på tre pizzaer haha. Har ikke smakt den enda, men skal gjøre det i helga har jeg tenkt. Så glem alt det jeg sa i forrige innlegg om shape up og trening og blablabla nå er det pizza all day every day. Hehe neida xD Noen som har smakt den?

Og nå som vi først snakker om glutenfri mat så vil jeg anbefale dere en serie med økologiske kryddermikser fra Raske Retter. Har prøvd noen av dem og de er kjempegode, sånn seriøst. Du bare følger instruksene på baksiden, og blander kryddermiksen med de råvarene som trengs. Det går på et kvarter og er nydelig! Og de er selvølgelig glutenfrie.

19 kommentarer

Siste innlegg