motebloggern

Heihei! Startet dagen i dag med å rydde unna gamle klær som ikke brukes lenger før jeg scootret i et konstant fossefall på vei til 3t. Det pøøøøøsregnet, så nesten ingenting når jeg kjørte. Etter jeg hadde trent prøvde jeg å drøye tiden så mye som mulig ved å ligge å drikke sjokomelk og høre på musikk i en sofa på kontoret til pappa. Etter typ tre timer uten at regnet hadde stoppet måtte jeg nesten dra. Så jeg fant meg en giga dress i et skap som jeg fikk låne hahah, det var ikke noe smoking akkurat, mer som en gammel, blå kjeledress. Men den funka eksepsjonelt i regnet, så hvorfor ikke. Så veldig bra ut når jeg trasset gjennom resepsjonen :):) Hehe ja jeg er moteblogger osv

Etter en deilig dusj ble jeg sittende med The Lying Game og en kopp kakao, og her sitter jeg enda, minus kakaoen da, den er drukket opp. Tror jeg lager meg enda en… Uansett, om litt kommer Aurora og Nora (jaaaaaa jeg er fortsatt venninne med rora) og vi skal kose oss med en tradisjonell stjernegrillen-burger, naam.

Hvordan er været hos dere??

8 kommentarer

Siste innlegg