vinneren av junkyardkonkurransen

Den følelsen når du vet det er søndag og du i noen sekunder begynner å forberede deg mentalt på skole dagen etter før du innser at det er påskeferie!! Jeii happy. I helga har jeg vært med kjæresten og vi har bare koset oss med god mat, film og masse påskegodt. Noen av dere gjettet at vi var i byen i forrige uke for å kjøpe påskeegg til boysa og deet var jo riktig. Vi fylte opp tidenes påskeegg med så mye snavvel og snop at det var vanskelig å holde seg unna, er ikke vi bra søøte da? hehe.

Kanskje dere har merket at jeg ofte blogger små kollasjer med mobilbilder for tiden, og jeg vet ikke helt hva dere synes om det. Er så tungvindt å bære rundt på kameraet til enhver tid, mens iphonen har jeg jo med meg overalt uansett. Har selvfølgelig ikke lagt kameraet på hylla da, jeg elsker jo å ta bilder med det, men ja tenkte bare å høre deres mening! 🙂 Under er nok en liten kollasj av masse mat som vi har laget i helga haha kanskje ikke så interessant.. Ingen av oss er til å skryte så sykt av på kjøkkenet, men vi overrasker oss selv hele tiden!


Jeg har forresten trukket vinneren av junkyardkonkurransen og denne gangen var det Andrea Olsen som gikk av med seieren, gratulerer! Junkyard vil kontakte deg på mail. Og jeg beklager at det kom så sent, så jeg har en liten trøstepremie til dere andre. Dere får 20% på alle varene på junkyard hvis dere bruker rabattkoden matholck !

12 kommentarer

Siste innlegg