elsk-hat-forhold

God fredagskveld! Er sånn ca ti minutter fra å sovne med hodet på macen og bli der til i morgen, skal prøve å holde ut da. Skal uansett opp tidlig i morgen for å spille kamp, så jeg må vell legge meg snart for å være hvertfall litt opplagt. Håndballkampen i kveld var morsom og helt jævlig på samme tid, har sånn elsk-hat-forhold til de kampene som er litt over gjennomsnittet spennende. Etter en hel kamp med konstant kniving, tapte vi desverre. Men jaja har tre kamper i morgen også!

Etter kampen var det rett hjem for å dusje for å dra videre på middag med mamma, pappa, søstersen, besteforeldre og onkel. Vi spiste helt NYDELIG mat på Ai Suma i byen. Må bare dele at jeg faktisk spiste stekt andebryst med gåselever, it was deeeelicious. 

fine siss, liksom sossete i dag vi da ;);) får vell litt pepper for det tenker jeg haha

God natt! ♥♥

12 kommentarer
    1. Hallo!
      Håper virkelig du ser denne kommentaren her. Jeg elsker seriøst bloggen din noe helt sinnsykt og jeg besøker den gjerne opp til 5 ganger om dagen #stalkerlissom . Jeg digger deg kjempe mye og du er så utrolig pen. Skulle gjerne kjent deg i virkeligheten for du virker som ei utrolig herlig jente. Lykke til på håndballkampene idag også håper jeg dere vinner ♥♥

    2. haha kjempesossete fordi dere tar på dere hver sin skjorte/tskjorte med merke på,haha.. jaja, folk kommenterer på mye rart.
      dere er hvertfall fiiine begge to <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg