smilefjes x2

Hei dere! I dag er det skikkelig sommervær i Trondheim, prøver å se bort ifra faktum at det faktisk snødde i går haha, men idaag er det sommer. Det første jeg gjorde etter at vi sluttet i dag var å tryne i gjørma på vei til bussen 🙂 smilefjes. Det andre jeg gjorde etter at vi sluttet i dag var, etter å endelig ha kommet meg til bussen, finne ut at jeg mistet telefonen i gjørma da jeg falt 🙂 smilefjes x2. Haha kunne jo fortsatt å fortalt om dagen min på denne måten, men det hadde nok blitt litt slitsomt. Eller jo en gang til – det første jeg skal gjøre etter jeg har publisert innlegget her da, er å skifte til håndballkamp. Gleeder meii.

Dette er dagens (overraskende nok) pyntete outfit

cardigan fra Bikbok, t-shirt fra Ralph Lauren

Hva synes dere om antrekket?

10 kommentarer

Siste innlegg