dagens antrekk

Hei dere! Våknet av meg selv klokka åtte i dag og fikk rett og slett ikke sove etter det uansett hvor hardt jeg prøvde. Så jeg så en episode Pretty Little Liars i senga, helt til det var igjen 5% batteri og jeg løp rundt i huset som en gal (desverre forgjeves) for når jeg kom tilbake var den like død som beina mine. En fantastisk fin start på dagen. Har hatt en ellers fin dag da heldigvis haha. Dro til byen med jentene klokka ett og spiste sushi på Sabrura på Byhaven, nyyydelig sushi. Vi spiste så mye vi ville for 189 kr, det er jo helt sykt. Satt der nesten hele dagen hahah. Kjøpte meg en fin vårjakke og et mobildeksel som jeg kan vise dere senere! Nå må jeg stikke, så vi blogges i kveld :):) Her er dagens antrekk.


  mami ville være model for a day

Jakke fra en eller annen butikk på 60-tallet sikkert, genser fra Nike, bukse fra Dr.Denim og sko fra Nike

Hva synes dere om antrekket?

18 kommentarer

Siste innlegg