ansiktsmaske fra REN

God kveld! Tenkte å komme med en aldri så liten produktanbefaling før helga. Som jeg har sagt før er jeg ikke noe fan av å brette ut om betalte meninger, altså å breefe rundt om hvor bra sponsede produkter er, uansett om jeg faktisk liker dem eller ikke. Hvertfall får jeg et inntrykk av at dere ikke helt stoler på meningene fordi vi bloggere får betalt for å skrive det. Derfor liker jeg også å anbefale dere mine egne produkter som jeg legger elsk på. Og i dag skal jeg anbefale dere en ansiktsmaske fra REN.

Det er en mild og god ansiktsmaske mot uren hud, som forhindrer utbrudd og roer ned huden. Den er ikke av den sorten som lukter godteri eller fake jordbær, men den har en så naturlig og ren lukt som jeg forbinder med spa haha. Den er veldig tykk så det er enkelt å legge den på ansiktet og skylde den av igjen med en varm klut. Det er helt klart den beste ansiktsmasken jeg har prøvd, både fordi den lukter så godt og fordi den føles veldig bra for huden. Jeg tar den to ganger i uken og huden blir silkemyk og deilig etterpå. Jeg bestilte min på Coverbrands, dere finner den HER. Noen som har prøvd noen produkter fra REN?

God natt mine kjære lesere ♥ ♥

12 kommentarer

Siste innlegg