datenight

jakke fra Armani

Kom hjem fra byen for en stund siden, var på date med Hanna og Johanna. Vi spiste nydelig tapas på Sebastian og tok overraskende nok en milkshake på Graffi etterpå, kjempe koos.

Haha begynte å skrive dette innlegget i går kveld når jeg kom hjem fra byen, som dere sikkert skjønte. Men så fikk jeg besøk av Knut, Hanna og Magnus, så jeg glemte å skrive det ferdig. Vi hadde en koselig dobbeldate med skrekkfilm og godteri. Første skrekkfilmen på årevis, haha jeg haater skrekkfilmer. “Devil” het den, den var egentlig ganske bra, men jeg kommer sikkert til å ha problemer med å ta heis i fremtiden.. Nå skal jeg snart møte resten av jentene som også var på hver sin date i går hihih oppsummeringssøndag it is.

Anbefaler dere å ta turen innom Sebastian på Solsiden.

Hvordan var deres lørdag?

29 kommentarer

Siste innlegg