Oslo baby

Hei! Kom nettopp hjem fra skolen og jeg må bare få med at jeg fikk 6- på tysk muntlig prøven i dag wihuu! So happy. Akkurat nå frister det mest å legge seg under et pledd og sovne, men jeg må pakke til Oslo. Skal kjøre til flyplassen i fem tida, så jeg har en del ting jeg må få unnagjort før den tid for å si det såånn. Skjønte at jeg ikke kom til å ha tid til å ta bilder osv etter skolen, så jeg fant noen bilder på macen som jeg hadde det morsomt med å redigere på skolen. Haha er litt kleint, men jeg elsker å redigere så bildene blir helt rare og fargerike. Liitt variasjon i bildene på bloggen min haha artig da, noen dager (bare noen dager) er det lov å være klein blogger. Som om jeg ikke er det hver dag.

Jeg gleder meg masse til å møte jentene på flyplassen og sjekke inn på hotell i Oslo. Høres ut som vi skal på tidenes jentetur, men for dere som ikke har fått det med seg så skal vi kun spille håndball heh. Uansett ha en super helg og nyt hvert minutt ♥ ♥

34 kommentarer

Siste innlegg