søndagens kokkekunster

johanna og meii fra gårsdagen

Heii, og god morgen til alle late mennesker som nettopp har stått opp. Jeg derimot sto opp klokka ti, vekt av ringeklokka på døra opp på rommet mitt. Haha dere skjønner, jeg har ringeklokke på rommet slik at mamma og pappa kan trykke på en knapp ned på kjøkkenet når de skal ha tak i meg, enten det er frokost, middag eller at jeg må rydde ett eller annet. Var en artig tanke når jeg fikk den, nå er den bare en smuuuule irriterende… Men jaja snakk om å spore av. Jeg skulle si at når jeg sto opp var det ingenting som fristet mer enn snickerskake, så jeg og mami satte i gang med våre kokkekunster, noe som resulterte i en dødsdeilig perfeksjon av en kake. Skal på middag til besteforeldrene mine etterpå så vi tar den med dit tihi.

I kveld var egentlig planen å skrive ferdig novelletolkninga heeeh, men jeg vurderer å droppe det for oppsummeringssøndag med gjengen. Det er jo egentlig obligatorisk. Kanskje jeg burde skrive den nå da, ja god idè haha hade!

På en skala fra en til ti hvoor mye fristet ikke den kaka nå?

41 kommentarer

Siste innlegg