yogaflow

Hei! Nå skal jeg snart skifte om til treningsklær og dra på 3t. Skal først springe meg ihjel med intervaller, styrke og til slutt yoga faktisk haha. Alltid like spennende å prøve noe nytt, så hvorfor ikke litt yoga for a change. Timen heter yogaflow og varer en halvtime, gleeder meg. Noen som har prøvd det før? Bildene under er fra weheartit, men forklarer hvordan kvelden min skal være – med liiiitt ekstra weheartit effekt da haha, blir neppe seende så perfekt ut, men det er lov å være inspirert.

♥1 Hadde nydelig kyllingfajitas til middag, naam både sunt og godt ♥2 Skal trene styrke og intervaller ♥3 yogaflowww supergira på det ♥4 tenker å lage en sunn og glutenfri variant av vaffler til kveldmat, la oss krysse fingrene for at de blir vellykket så jeg kan videreføre oppskiften ♥5 og til slutt skal jeg senke skuldrene med vaffler og de tre siste episodene med gossip girl!

Hva er deres planer for kvelden?

13 kommentarer
    1. Jeg gikk inn for å prøve alle timene på treningssenteret her jeg bor for ikke så lenge siden, og yoga var en av de første jeg prøvde ut. Jeg elsker det, det er så utfordenes og i tillegg kjempearitg og delig å slappe av på den måten. Håper du likte yoga da, er virkelig en deilig måte å slappe av på. Det hadde vært gøy å høre hva du syntes om timen og sånn, så kanskje du kunne nevne det i et innlegg?

    2. jeg syns du skriver litt mye på mat, trening og “åneei spiste sjokolade kommer til å bli feit:(((“. blir litt sånn intenst

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg