ben&jerry’s

Hei! Ble ikke noe blogging i går pga mye håndball. Vi hadde jo hjemmerunde i Bring i helga, og det kunne vell gått bedre enn det gjorde for oss. Vi tapte to og vant én jeess nei. Men det var uansett veldig morsomt, og det var velfortjent med en deilig ben&jerry’s i går kveld. Thea og Martine kom rett etter sistekampen og spiste taco med familien. Senere spiste vi hver vår kaloribombe og så noen episoder Breaking Bad til vi sovnet.

Jeg spiste Fairly Nuts i går og jeg tror jeg har en ny favoritt. Både den og Peanut Butter Cup er glutenfrie forresten.

Hvordan har helga deres vært?

9 kommentarer
    1. Åh tusen takk! Har såå lenge lurt på om ben&jerry isene er glutenfrie!
      Har liksom aldri funnet ut om de er det eller ikke 😛 De ser såå gode ut, så nå gleder jeg meg til å prøve 😀
      Liker veldig godt bloggen din, og spesielt siden du også har cøliaki! Kom gjerne med flere tips om produkter, oppskrifter o.l 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg