aloe vera frokost

Hei! Åh er så herlig når sola skinner inn vinduene i hele huset. Får skikkelig sommerfølelse – helt til jeg går ut for å liksom spise frokost på verandaen, bare neeii var ikke så varmt likevel. Men uansett deilig med sol og finvær. Nå sitter jeg å spiser min masterchef-frokost, inne, vel og merke. Skal på ukas siste håndballtrening før Bring etterpå. Gleder meg såånn til helga, hvertfall nå som vi endelig har hjemmerunde i Bring (i Åsheimhallen for de som spør). Men ja nå tenker jeg å fortsette frokosten min i fred og ro, ha en fortreffelig dag videre! ;p♥ viii blogges

Forresten så må jeg forklare overskrifta først haha, aloe vera frokost, sick bra navn liksom. Men greia er at jeg fant en drikke i Åre som inneholder 50% aloe vera, og ettersom jeg er meg så har jeg en trang for å prøve slike nye, rare saker som dette. Derfor kjøpte jeg den og den var faktisk overraskende god! Forventet jo at den skulle smake aftersun eller en eller annen form for hudkrem, men den var søt og god.

Noen som ble fristet av aloe vera vannet?

16 kommentarer

Siste innlegg