sick bra dag

Hei! I morrest dro mamma og Pernille til Gran Canaria, UTEN MEG (og pappa) MEN…. Hva er feil med den setningen liksom. Dere skjønner deet, at jeg kan ikke være med fordi vi har Bring siste helga i ferien, som de forresten kommer hjem til for å se uansett. Greia er at jeg må være med på TRENINGENE i uka her :):):) Så jeg skal være på håndballtrening, mens de ligger på stranda i en uke. Det går helt fint liksom, seriøst jeg takler dette SUUUUPERT……

Etter skolen dro jeg på 3t atter en dag, trente bare styrke. Så kom jeg hjem å lagde meg den fine lunsjen dere ser over. Det er desverre ikke til å legge skjul på at brødskiva smakte muggel, så det ødela jo en smule, men eggerøra var jo grei da haha shit.. Dro til Knut etter den vellykka lunsjen og slukna omtrent med en gang jeg kom inn døra #score.

smile lææl da

Hvordan har deres dag vært?

21 kommentarer

Siste innlegg